ســــتاد برگـــزاری نمــاز جـمعــه غــلامان

مردم و نسل های آینده به این مساله اهمیت بدهند که نماز جمعه در راس همه امور است.(امام خمینی)

ســــتاد برگـــزاری نمــاز جـمعــه غــلامان

مردم و نسل های آینده به این مساله اهمیت بدهند که نماز جمعه در راس همه امور است.(امام خمینی)

درسومین نماز جمعه غلامان امام جمعه موقت حجت الاسلام والمسلمین قدیمی در بیانات خود ابتدا دهه کرامت و روز جهانی مساجد را گرامی داشتند وسپس همه را به تقوی الهی دعوت نمود واظهار داشتند که درهمه مراحل زندگی و درانجام هر کاری اگر رضای الهی مد نظر باشد قطع به یقین درانجام کارها موفق خواهیم بود. ایشان در ادامه حفظ ادب واحترام به دیگران را یکی از صفات خوب عنوان کردند و اهتمام در انجام این امر را توصیه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قدیمی درخطبه دوم خود در مورد برجام و توافق هسته ای این نکته را متذکر شدند که توافق هسته ای نه در ایران و نه در امریکا تصویب نشده است و باید با دقت و ظرافت بیشتری و با تایید مقام معظم رهبری به تصویب برسد.ایشان درادامه خطبه های خود فرمودند که ما جنایت هایی که امریکا بر سر ملت مظلوم ایران اورده اند را فراموش نکرده ایم و امریکا را نماد استکبار میدانیم ومردم همیشه در صحنه ایران هوشیارهستند و هر گونه حرمت شکنی واهانت را با پاسخ محکمی جواب خواهند داد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۱
وحید آتشکده

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.